fbpx

עבודה במלונאות – noarjob

במהלך החגים ובמיוחד בחודשי הקיץ, כשבני הנוער נמצאים בעיצומו של החופש הגדול, המלונות השונים ברחבי הארץ מחפשים אחר עובדים שיגיעו לסייע להם לייעל את העבודה, בזמן שמאות תיירים מרחבי העולם נוהרים לבתי המלון בישראל. עבודה במלונאות מתאימה לבני נוער, במיוחד בשל העובדה שבחודשי הקיץ ובמהלך החגים (סוכות, פסח וכו’), הם נמצאים בחופשות מרוכזות מטעם בית הספר, כך שהם פנויים לעבוד, לסייע למלונות השונים בארץ ולהרוויח כסף. אם גם אתם רוצים לעבוד במלונאות בקיץ הקרוב, אלה הדברים שכדאי שתדעו:

עבודה מאתגרת לצד חוויה חד פעמית

עבודה במלונאות היא אולי עבודה שעשויה להיות מעט מאתגרת, בייחוד אם אתם עובדים כמלצרים בחדר האוכל, אבל לצד העבודה האינטנסיבית, יש לא מעט חוויות מיוחדות ומפגשים עם אנשים מארצות שונות. מלבד זאת, בשנים שלאחר הצבא, תוכלו לעבוד במלונאות (שוב!) ולהיות זכאים לעבודה מועדפת – אם תעבדו בתחום התיירות והמלונאות גם כבני נוער, אין ספק שיהיה לכם יתרון מובהק על פני יתר המתמודדים לתפקידים מעניינים יותר בתחום שאולי אף יסיעו לכם להתקדם ולהגיע למשרות בכירות יותר.

קראו באתר גם על: עבודה במלצרות לבני נוער.

אנגלית – יתרון משמעותי!

השפה האנגלית מאפיינת את רוב התיירים שמגיעים לישראל, גם אם זו לא שפת האם שלהם. בכדי שתוכלו לעבוד במלונאות ולהעניק לתיירים שירות טוב, סבלני ואדיב – רצוי שתדעו לנהל שיחות באנגלית, תוך הכרת השפה על בוריה.

לימודי אנגלית לבני נוער נעשים במסגרת בית הספר, אך ניכר שדווקא לימודים שאינם פורמליים עשויים לסייע לכם להכיר את השפה באופן המיטבי ולדבר באנגלית שוטפת. אם למשל התכתבתם באנגלית עם חבר מארץ זה או שביליתם במהלך הקיץ בסאמר סקול בארצות הברית, סביר להניח שאתם דוברים את השפה די טוב.

אפשרויות התעסוקה

עבודה בבתי המלון השונים היא בהחלט עבודה מגוונת. תוכלו להיות מלצרים בחדר האוכל, מארחים, ברמנים בבר של לובי המלון, מאבטחים, בל-בוי, פקידי קבלה, אנשי צוות בידור או אפילו עובדי מטבח. תוכלו לבחור בתפקידים שמעניינים אתכם מבין הרשימה ולברר אילו מהם נחוצים לבתי המלון השונים בארץ. בדרך כלל תצטרכו לעבור חפיפה קצרה, ורק לאחריה תוכלו להתחיל לעבוד ולהרוויח כסף.

ואם המלון רחוק מהבית שלי?

לרוב בתי המלון הארץ יש מגורים או חדרי עובדים ייעודיים, כך שגם אם בחרתם לעבוד במלון באילת, במרכז או בצפון, תוכלו ללון באחד מהחדרים שבית המלון מציע לכם. בדרך כלל זה מלווה בתשלום סמלי ולעיתים גם ללא תשלום כלל. כמו כן, ייתכן ותהיה לכם באזור המגורים מכבסה, בה תוכלו לכבס ולייבש את הבגדים בעצמכם (סביר להניח שבמהלך העבודה תלבשו מדים. כדאי לדעת שבדרך כלל, את המדים ניתן לכבס במכבסה של המלון ללא עלות).

בני נוער? בררו אודות עבודה במלונאות בתפקידים שמעניינים אתכם במיוחד. בין אם מדובר בצוותי הבידור, במלצרות או בתחום המטבח, אין ספק שתוכלו להשתלב בעבודה בתקופות התיירותיות, להרוויח כסף ולצבור חוויות משמעותיות ומהנות.

להשאיר את המחשבות שלך