fbpx

מקומות העבודה המשתלמים לנוער – noarjob


עבודה לנוער

לא מעט בני נוער מחפשים עבודה, בין אם זו עבודה קבועה ובין אם זו עבודה לחודשי הקיץ. בין שלל מקומות העבודה יש כמה וכמה בתי עסק שמציעים עבודה לנערים ונערות. מהן האפשרויות העומדות בפניכם, ומהם מקומות העבודה המומלצים ביותר? ריכזנו בעבורכם את כל המידע החשוב.

קולנוע

אחד המקומות האידיאליים ביותר לעבודה בעבור נערים הוא בבתי הקולנוע. בארץ יש לא מעט בתי קולנוע, כמו יס פלאנט, קולנוע קריון ביאליק, הסינמה סיטי ועוד, בהם ניתן לחפש עבודה בתפקידים שונים: החל מסדרנים ועד למכירת פופקורן ושתייה בכניסה לאולם. מדובר בעבודה מסודרת ובהתאם לחוק, מה שאומר שאתם זכאים לקבל את שכר המינימום המגיע לכם בהתאם לגילכם. כמו כן, משום שמדובר בעבודה במשמרות, היא עשויה להיות אידיאלית בעבור תלמידים.

חנויות בגדים

אם אתם אנשים חברותיים ומשכנעים, יש לכם יכולות תקשורתיות טובות, אתם חייכנים ואין לכם בעיה ליצור אינטראקציה עם אנשים – עבודה במכירות היא העבודה האידיאלית בעבורכם! גם במקרה זה מדובר בעבודה מסודרת בהתאם לחוק (תשלום מינימום לפי גיל העובד), כשאף ניתן ליהנות מבונוסים שיוענקו לכם בהתאם למכירות ועמידה ביעדים. העבודה היא בדרך כלל בקניונים ובמרכזי הקניות, והיא מתנהלת במשמרות ערב ובוקר.

עבודה לנוער

בייביסיטר

אוהבים ילדים קטנים? אתם בעלי אחריות? ובכן, תוכלו להעניק שירותי בייביסיטר בתשלום, בין אם תבחרו לשמור על אחיינים ובני משפחה ובין אם תפרסמו את עצמכם בקבוצות פייסבוק ייעודיות. בעבודה מסוג זה כנראה שלא תקבלו תלוש משכורת, אבל כן תוכלו לקבוע את הסכום האידיאלי בעבורכם לשעת בייביסיטר. עוד נציין, שאין להגזים ולדרוש שכר גבוה, וחשוב להתחשב בסכומים הממוצעים לשעת בייביסיטר באזור מגוריכם.

דוג ווקר

חובבי הכלבים התפקדו! מתי בפעם האחרונה טיילתם עם כלבים וקיבלתם על כך תשלום? ובכן, עכשיו אתם יכולים! יש לא מעט אנשים שמעוניינים לטייל עם הכלב שלהם, אבל העבודה הלחוצה ואורח החיים שלהם אינו מאפשר להם לעשות זאת, ולכן הם שוכרים דוג ווקר שיעשה זאת במקומם. זו בהחלט יכולה להיות עבודה מהנה וחווייתית בעבורכם – שקלו זאת!

עבודה לנוער

זכויות שחשוב להכיר

מצאתם עבודה? שימו לב שבחופש הגדול יש להעסיק נערים מעל גיל 14 בלבד. כמו כן, בני נוער עובדים כ8 שעות ביום, ומעל גיל 16 ניתן לעבוד גם 9 שעות. כך או כך, אסור לבני נוער לעבוד יותר מ40 שעות בשבוע, וכמובן חל איסור להעסיק נערים בשעות נוספות, בשעות הלילה או ביום שבת. חוץ מזה, המעסיק מחויב לתת לכם הפסקה של 45 דק’ לאחר 6 שעות של עבודה, וכמובן אתם חייבים לקבל החזרי נסיעות.

קראו גם את הכתבה שלנו על סוגי העבודות בהם יכול לעבוד ילד בן 14

 

לסיכום, כדאי ואף רצוי לחפש עבודה שמתאימה לכישורים שלכם, וכזו שתסייע לכם ליהנות מדמי כיס גבוהים יותר. יחד עם זאת, יש לשים לב לזכויות שלכם כבני נוער עובדים, ולהקפיד שכל הזכויות הללו ניתנות לכם במהלך ההעסקה. בהצלחה!

להשאיר את המחשבות שלך