fbpx

מנצלים את החופש הגדול וחוסכים כסף

אם יש דבר שבוודאות נכון, זה שהחופש הגדול אכן גדול ואף יש שיאמרו גדול מדי, ועל כן לצד העובדה שלעיתים מדובר במועקה, גם ראוי לבחון את הצד השני שמציע הזדמנות, הזדמנות להכיר את הילדים טוב יותר, הזדמנות לנצל זמן איכות מגבש, הזדמנות לערוך שלל פעילויות מהנות, הזדמנות לטייל זמן ממושך מחוץ הבית, וכן בין היתר גם מדובר בהזדמנות להרוויח כסף, במיוחד אם מדובר בבני נוער שכבר עצמאיים וחושבים בגדול. אז במה מדובר? להלן כמה כיוונים מעניינים:

חוברים לקייטנה

ראשית נציין שנכון שהחופש הגדול כבר נגמר, אך טיפים כיצד לעשות כסף מחופש תמיד רלוונטיים, ואף במיוחד עתה כאשר עוד שנייה מגיעה תקופת החגים, משמע עוד מקבץ של חופשים. אז מה עושים וכיצד מרוויחים? להלן כמה כיוונים: ראשית ניתן לקיים פעילות של מגוון מתנפחים מדליקים, כאלו שכל ילד וילדה אוהבים. מה עושים? אופציה אחת היא לעבוד בקייטנה שבה יש פעילויות של מתנפחים לילדים ואילו אופציה שנייה היא לרכוש מתנפח לגינה של ההורים, ובאמצעותו להפעיל קייטנה קטנה ועצמאית, כיוון שמוביל לרעיון נוסף.

שירותי בייביסיטר

בני נוער רבים יכולים להציע שירותי בייביסיטר נהדרים. כיצד זה עובד? ניתן לבחור חבר נוסף וביחד עמו לבנות תוכנית לקייטנה. את התוכנית מדפיסים ומחלקים כפליירים להורים שכבר מכירים, למשל להורים מהשכונה, להורים שהילדים שלהם חברים של האחים הקטנים וכדומה. באופן שכזה ההורים ישמחו לשלם כמה מאות שקלים עבור תעסוקה שבועית ואילו בני הנוער יזכו להרוויח סכומים נחמדים ובו זמנית להתנסות בתחום שמצריך אחריות.

עבודה במקום העבודה של ההורים

מי שמחפש אחר עבודה שונה, יימצא שיש לא מעט עבודות מזדמנות וקצרות טווח. מכאן שניתן לעבוד במגוון חנויות, מפעלים, ארגונים ואף לא מעט מקומות עבודה של ההורים מציעים לנוער עבודה קלילה בתקופת החופש. אי לכך אפשרי לברר מראש, אך גם ניתן לבדוק מעכשיו לעכשיו, במיוחד כיוון שתחום העבודה של בני הנוער מאוד דינאמי, משמע תמיד עשוי להתפנות מקום.

נעזרים באפליקציה

מי שמבקש שהחיפוש אחר עבודה זמנית תהיה קלילה, יכול לבצע את החיפוש ביחד עם חבר ואף יכול לנצל מגוון אפליקציות ייעודיות ומאוד יעילות. כך למשל אפליקציית Xtras מציעה שידוך בין עובדים למעסיקים, כאשר פה ניתן למצוא עבודה בתחומים הבאים: מסעדנות, חברות אירועים, חברות הפקה וכדומה. כל שצריך לעשות הנו להגדיר העדפות וברגע שנמצאת התאמה מקבלים לנייד התראה.

אפליקציה לחיפוש עבודה

הכירו בזכויות

לבסוף נציין שלצד מגוון אופציות שמניבות חיסכון נאה, גם חשוב להכיר את הזכויות המוכרות בחוק, זכויות שנוגעות לכמות שעות העבודה, גובה שכר המינימום, הגיל שממנו מותר לעבוד ועוד, כאשר טוב לדעת שגם עבור כך קיימת אפליקציה ייעודית. עוד אפליקציה נחמדה מתמקדת במחשבון שכר שמאפשרת מעקב מסודר. מחפשים אפליקציה יעילה נוספת? ובכן ידוע ששילוב של בני נוער עם עבודה כרוך בעייפות רבה ועל כן הכירו את אפליקציית ,Alarmy אפליקציה שאינה רק מציעה שעון מעורר, אלא גם מאפשרת להגדיר מה יסגור אותו – למשל פעולה שמצריכה קימה מהמיטה, כגון צילום של מברשת השיניים.

להשאיר את המחשבות שלך