fbpx

הכירו את צה”ל – הבוס הבא שלכם – noarjob

גיוס בקרוב? זה הזמן הטוב ביותר להכין את הצו הראשון כך שתוכלו לממש את הפוטנציאל שלכם ולמלא תפקיד חשוב עם הבוס החשוב עוד יותר, צבא ההגנה לישראל.

הגיוס מתקרב – עכשיו זה הזמן להתחיל להתכונן

אם בעבר היה האמין כי השירות הצבאי נדרש רק לנוע ולחכות עד הסוף, אנשים רבים כיום יבינו שלהצטרפות לצה”ל יש מרכיב מקצועי חשוב ויכולה לתרום תרומה משמעותית למסלול פיתוח הקריירה בצה”ל ומחוצה לו.
גברים או נשים בתפקידים חשובים בצבא התקבלו לתפקידים מצטיינים בתפקידים אזרחיים, או פיתחו מגוון רחב של עיסוקים צבאיים והשיגו ביטחון תעסוקתי, שנחוץ מאוד היום.
לימוד הבחינה ממדרגה ראשונה הוא חלק חשוב מהכרת הבוס העתידי, מכיוון שהיום הארוך הזה צריך לשלב המון מבחנים, ועליך לעבור את המבחן הטוב ביותר. לכן חשוב מאוד להיערך מראש ולהבין שככל שאתה מכין יותר, כך גדל הסיכוי שתשלים בהצלחה יום בהשוואה למועמדים אחרים המבקשים לקבל את אותה המשרה בדיוק.

הכירו את צהל - הבוס הבא שלכם

כיצד לומדים לצו הראשון?בכדי ללמוד את הקורס ברמה הראשונה, חשוב להבין תחילה את הצעדים הנדרשים ליום. בשלב הראשון תצטרך לערוך ראיון אישי, לשאול אותך שאלות לגבי מקום מגוריך, אופן עבודת הוריך, היכן אתה לומד וכו ‘.בשלב השני תצטרכו לעבור סדרת מבחני מחשב בעברית ומתמטיקה והגיון. זו תקופה מלחיצה מאוד, ולעיתים קרובות אנשים רבים לא מדגישים אותה, וחבל. למעשה, אם אתה לומד מנות מהשורה הראשונה בבית על ידי מענה על שאלונים מקוונים ורכישת כישורים מפונים שכבר עברו תהליך זה, אז אתה יכול לדעת את התוכנית שלך מראש ואפילו לקבל ביטחון עצמי גבוה יותראין ספק שמדובר בשלבים מתוחים מאוד, בעיקר מכיוון שקשה לענות על שאלות בזמן. לכן מומלץ להתקין אפליקציה שיכולה לבדוק ולבצע אופטימיזציה של זמן – כך שתוכלו להכין ולהבין במלואה את הזמן הנדרש לכל שלב.השלב האחרון הוא בדיקה רפואית שתקבע את מצבך הצבאי. מכיוון שלא ניתן לשלוט בתוצאות אלה, ההכנה מסדר ראשון עצמו צריכה להתמקד רק בכישוריכם המילוליים וביכולתכם לבטא את עצמכם וידע באופן מיידי.

בדרך זו תוכלו למלא תפקיד חשוב עבור המעסיק הבא בצה”ל

בסך הכל, ככל שתוכלו ללמוד לעומק ולהבין את כל הצעדים הנדרשים בכדי לקבל זימון להזמנה לתפקיד יוקרתי חשוב, כך יש סיכוי גדול שתמלאו תפקיד חשוב במעסיק צה”ל שלכם.

להשאיר את המחשבות שלך