fbpx

האם מותר לנכות דמי ביטוח בריאות משכר של בני נוער?  – noarjob

כשמדובר בצעירים עובדים, יש הרבה בעיות ובעיות שנותרו פתורות, פשוט כי רובנו שכחנו מה זה, לא כל מי ששוכר צעירים טורח לאכוף את הכללים. לכן, אם אתה רוצה למתוח קו, דע מה נדרש ובעל הבנה כללית מה נכון ומה נדרש על פי חוק, אבנר הייסלר יעצור ויבצע הזמנה. להלן מידע מעמיק בנושא על מנת שנוכל להבין אחת ולתמיד האם מותר לנכות משכר הנוער דמי ביטוח בריאות. זה חשוב מאוד!
בדוק אם יש גניבה

לא דמי ביטוח ולא דמי בריאות

אבנר הייסלר הוא מומחה בכל ההיבטים הקשורים בדיני עבודה וזכויות הפרט, שם הוא תורם מניסיונו שלו. ראשית, ציין הייסלר כי החוק מחייב מעסיקים של עובדים מתחת לגיל 18 לנכות דמי ביטוח בריאות, ולמעסיקים אין זכות לנכות משכרם דמי ביטוח. ראוי גם לציין כי ישנם שני איסורים חשובים. מעסיקים צעירים אינם יכולים לנכות דמי ביטוח בריאות, ואינם יכולים לנכות דמי ביטוח לאומי. אם המעסיק בוחר לעשות זאת, הוא למעשה עובר על החוק.

מידע נגיש

כל מי שקרא את אבנר הייסלר ב”דה מרקר “יודע שהייזלר הוא איש עסקים שתמיד מחשיב את התמונה הגדולה, אז כאן גם היילר חושב שנכון לחזור על נקודה זו, כשם שלמעסיקים אין זכות חוקית לנכות דמי ביטוח בריאות מבני נוער. הכנסה (לא מלא) 18), כך גם ביטוח לאומי (המעסיק חייב בתשלום דמי ביטוח). על מנת להבין עד כמה יש סיכון יש להיכנס למוסד לביטוח לאומי. ברגע שאתה נכנס, אתה יכול לדעת בבירור כמה המעסיק רוצה לשריין, כמה עובדים רוצים לשריין, ואתה יכול גם להתייחס לשיעור המתאים של בעלי השליטה מתחת לגיל 18. אז הכל כתוב, קבוע ומאורגן.

האם מותר לנכות דמי ביטוח בריאות משכר של בני נוער?

טופס 101 – כל שצריך

האם אתה רוצה לממש את זכויותיך? כפי שהבהיר אבנר הייסלר בראיון ל”דה מרקר “, יש להבין את החוק וחייבים לדעת כיצד להשתמש בתוצאה הסופית. לכן, הייסלר לא רק שבע רצון להעביר חוק משעמם, אלא גם מסביר כיצד לאכוף אותו. באופן כללי, כל ילד וילדה מתחת לגיל 18 זכאים לכך מבחינה חוקית מבלי לעשות דבר. זוהי זכות אוטומטית. מבחינה מעשית, אתה רק צריך לקבל מהמעסיק טופס 101 (המייצג מס הכנסה) ולהחזיר אותו למעסיק החותם יחד עם הפרטים האישיים הנכונים. המעסיק לא סיפק טופס 101? זוהי נורת אזהרה ואמורה להיות מסוגלת לפתור בעיות רבות-סביר שזה עוד מקרה מצער של בעלי עסקים המנסים לנצל את חוסר הידע של העובדים הצעירים הללו.

דגשים נוספים

מה עוד חשוב לדעת? בין השאר, בני נוער עובדים זכאים לייצג מס הכנסה בנקודות אשראי. זהו השווי של 218 ₪ לחודש, והערך המצטבר הוא כ -2,616 שנות הטבות. בנוסף ציין הייסלר כי ניתן לחשב סכומים אלה בכוחות עצמם. אֵיך? החישוב פשוט: כל עוד השכר החדש שווה 60% מהשכר הממוצע. יחד עם זאת, אם השכר החודשי עולה על 60% מהשכר הממוצע (עד 44,020 ₪ לחודש), על המעביד לשלם כ- 2.12% משכר הילד. לבסוף, הייסלר רוצה להראות שהבדיקה הזו פשוטה מאוד. קח את תלוש השכר החודשי וקבע מה ההשתתפות העצמית ומדוע, מתי הורים מוזמנים לעזור.

להשאיר את המחשבות שלך