fbpx

עובדים מהבית: מה צריך להכין לפני שמתחילים?


עבודה מהבית

רגע לפני תחילת שנת הלימודים, מצאתם את העבודה המושלמת שמאפשרת לכם לשלב בין בית הספר, חיי החברה והכנסה מהמחשב הביתי? מושלם. אבל שנייה לפני שאתם מתחילים לחגוג, כדאי לחשוב על כמה דברים חשובים.

עבודה יעילה וממוקדת

כדי לעבוד ביעילות אתם צריכים לבנות לעצמכם מעין משרד פרטי בבית שלכם, כזה שיאפשר לכם להיות מרוכזים ולעבוד באופן מסודר. לכן, רכשו את הציוד המשרדי הדרוש עוד לפני תחילת עבודה. בקשו עזרה מההורים, והתאימו לכם את עמדת המחשב, קנו כיסא איכותי שישמור לכם על הגב והביאו מדפסת וכלי כתיבה לצורך עבודה שוטפת. כמו כן מומלץ לרכוש לוח שנה, פלנרים וארגוניות על מנת לתעד משימות בצורה אידיאלית ולוודא כי לא שכחתם לעשות שום דבר.

הכינו את עמדת העבודה שלכם ורק לאחר מכן התחילו להתמודד עם עמוס המטלות והשיעורים שלכם. עמדת עבודה מסודרת, מאפשרת לכם להיות מרוכזים לאורך היום ולמלא את כל המטלות שלכם. עבודה מהבית עשויה להיות קשה יותר בייחוד מפני שזו אינה סביבת עבודה טבעית ואתם צריכים להיום עם משמעת עצמית גבוהה מאוד בשביל להצליח בה. משרד ביתי מאורגן ומסודר בהחלט יכול לקדם אתכם אל עבר המטרה הזו.

עבודה מהבית

גם אתם רוצים למצוא עבודה מהבית? אספנו לכם כמה דוגמאות לעבודות המתאימות לבני נוער.

אם בעבר בני נוער היו חייבים לעבוד במלצרות, כיום עם התחזקות האינטרנט ניתן למצוא משרות רבות המתאימות לבני נוער ובהן ניתן לעבוד מהבית. בני נוער רבים מחזיקים בידע רב אשר צברו משימוש ברשתות חברתיות ובאינטרנט לאורך חייהם והוא יכול להיות שימושי מאוד בעבורם למציאת עבודה מהבית. הנה כמה דוגמאות בולטות לעבודות מהבית שמתאימות לבני נעור:

  1. בניית דפי נחיתה – בניית אתר או דף נתיחה היא מיומנות קלה מאוד שמוכרת ללא מעט בני נוער. בזכות אתרים כמו WordPress, Wix ורב מסר, ניתן לבנות עמודי נחיתה פשוטים ואפילו אתרי אינטרנט שלמים, בעיצובים מיוחדים כמעט ללא מאמץ. הכינו תיק עבודות, עם דוגמאות במחיר סמלי למכרים, והתחילו להפיץ אותו ברשתות החברתיות, לקוחות יפנו אליכם לקבלת הצעה וכך תוכלו להתחיל להרוויח כסף.
  2. עבודות גרפיקה – בני נוער בעלי חוש יצירתי בעלי כישרון לעבודה גרפית, יכולים בקלות לרכוש קורסים בעלויות סמליות – כמו באתר Udemy ולפתח את יכולת הגרפיקה שלהם. לאחר מכן ניתן להציע שירותי גרפיקה בתשלום בפלטפורמות שונות (דוגמת Fiverr) ומכן מדובר בהצלחה כלכלית של ממש.
  3. עבודות הקלדה ותמלול – הקלדה מהירה יכולה להיות הכנסה מעולה. חפשו משרות בתמלול, הקלדה או שכתוב והציעו את שירותיכם לקרובים אליכם בתור התחלה.

לכל משרה שאליה תתקבלו או לכל פרויקט אותו תשיגו בכוחות עצמכם, חשוב לוודא כי אתם מועסקים ועובדים לפי חוקי המיסוי בישראל.

להשאיר את המחשבות שלך