fbpx

איך לעשות כסף מהרשתות החברתיות?


לעשות כסף מהרשתות החברתיות

מוכשרים? יצירתיים? יש לכם רעיונות מיוחדים? למה שלא תעשו מזה כסף, כל מה שאתם צריכים זה להצטרף לרשת חברתית. כיצד תוכלו להרוויח כסף מהרשתות החברתיות? אספנו בעבורכם מידע חשוב.

לייצר סרטוני יוטיוב

פעם, כשהורים רצו לחנך את ילדיהם שלהם איך להרגיש ערך לכסף שעומד לרשותם, אז הם שלחו אותם לעבוד, בין אם זה לעבוד אצלם או לחפש עבודות שונות בחוץ. היום אם הורה רוצה לגרום לילד שלו להבין את נושא הערך כלפי כסף, כל מה שעליו לעשות, חוץ מלסייע לו למצוא עבודה, זה להציע לו להצטרף ליוטיוב, להעלות סרטונים, וכמובן באמצעות רכישת צפיות למשוך אליו צופים. אם העמוד יצליח ויהיה ויראלי – ניתן יהיה להרוויח כסף!

גם אתם בוודאי שמעתם לא פעם את הביטוי יוטיוברים, ביטוי פופולארי מאוד בקרב צעירים, שכן מדובר על חבר’ה בני גילכם שהפכו להיות אושיות רשת כבר מגיל צעיר. הם יוצרים סרטונים בעצמם, מעלים אותם ליוטיוב ובעזרת שיווק נכון, הם מושכים אליהם אלפי ועשרות אלפי גולשים שצופים בהם. מדובר ביוטיוברים שכל ילד וילדה מכירים, כאלה שאולי ההורים לא שמעו עליהם מעולם, אך בעולם הצעירים הם נחשבים כוכבים.

למשל, שמות כמו האנה זיאד שמושכת אלפי עשרות אלפי גולשים בחודש בזכות סרטוני אופנה, ילנה ברסקי עם קרוב למיליון צפיות בסרטוני עשה זאת בעצמך, וגם יאיר ששון עם חצי מיליון מנויים בזכות סרטונים שעוסקים בהדרכות לציור. אלה רק יוטיוברים ישראלים, בעולם החבר’ה האלה מגיעים למספרים של מיליוני מנויים ומאות מיליוני צפיות לסרטונים השונים.

לעשות כסף מהרשתות החברתיות

כיצד מגיעים להיות יוטיובר ולשם מה עושים את זה?

הרעיון הוא מאוד פשוט. אין אחד מאיתנו שלא מבלה כמה שעות טובות בשבוע, אם לא ביום, מול המחשב צופה בסרטונים ביוטיוב. בין אם מדובר בסרטונים בנושאים שמעסיקים אותו או סתם כך, סרטונים מצחיקים, מעניינים ואחרים.

חלק מהסרטונים בהם אנחנו צופים שייכים לאנשי מקצוע, אמנים, ספורטאים וכדומה, חלק אחר קשור לסרטונים של אנשים שיצרו והעלו בעצמם סרטונים. הם עשו את זה במטרה לספק לקהל מידע ותוכן שימושי ולהרוויח ממנו כסף. הם פשוט פתחו ערוץ משלהם ביוטיוב והתחילו לעלות סרטונים, כאשר בשביל למשוך אליהם גולשים, הם רכשו צפיות, כך הסרטון הפך להיות פופולארי וגרם לאנשים לעקוב אחריהם. זה כמו לרכוש לייקים בפייסבוק או פרסום בגוגל. בצורה כזו, יוצרים באזז שמוביל לתנועה.

מה עלינו לעשות בשביל להיות יוטיוברים מצליחים?

כל מה שאנחנו צריכים לבחור נושא שמעניין אותנו ושאנחנו טובים בו, לצלם סרטונים באיכות טובה, כאלה שיהיו מעניינים ואיכותיים, לעלות אותם ליוטיוב, ולהתחיל לרכוש צפיות, תגובות ולייקים על מנת ליצור לעמוד מראה פופולארי. בהתחלה זו תהיה השקעה כספית לא קטנה, בהמשך אנחנו נתחיל להרוויח מזה דרך פרסומות ואפילו נזכה לחשיפה תקשורתית שתעזור לנו. צריך לציין, אם אנחנו רוצים להצליח בתחום, עלינו להעלות סרטונים חדשים, מעודכנים ואיכותיים מדי שבוע, בסוף זה יצליח לנו.

אז אם ההורים שולחים אתכם לעבוד בשביל להבין את ערכו של הכסף, כל מה שאתם צריכים להגיד להם זה, שכבר התחלתם לעבוד, אתם יוצרים ומעלים סרטונים ביוטיוב.

להשאיר את המחשבות שלך